Skapa kunddriven affärsutveckling med rätt tjänstedesign

Digital frukost 9 mars med Pernilla Dahlman och PioS – Cordials kvinnliga nätverk för affärsutvecklare

För att skapa och leverera användarvänliga och konkurrenskraftiga erbjudanden måste er verksamhet kontinuerligt utvecklas och förbättra sina produkter, tjänster och stödjande strukturer. För att lyckas krävs ett helhetsperspektiv med förståelse för både kunden och affären.

Genom att använda tjänstedesign, eller service designoch kundresa som metod och förhållningssätt kan vi ta ett helhetsgrepp om kundupplevelsen och hur våra erbjudanden och strukturer är förankrade i kundernas behov.

Det här får du den 9 mars:

► Inspiration kring metodikens framväxt och applicerbarhet inom affärs- och organisationsutveckling, förändringsarbete och ledarskap
► Tips på hur du lär känna din målgrupp, kartlägger kundresan och utvecklar tillsammans med kund
► Interaktiv dialog med de andra deltagarna

► Energifylld start på arbetsdagen
► Nätverkande med likasinnade – denna gång digitalt!

Varmt välkommen!

Emelie, Elin och Elin

Ps. Har du någon i ditt kvinnliga nätverk som skulle vara intresserad av att vara med i PioS? Skicka vidare inbjudan till denna nätverksträff till henne!

Frukost med PioS,
Cordials kvinnliga nätverk för affärsutvecklare

9 mars 08:00–09:30

Praktisk information
DATUM & TID

Datum: 9 mars
Tid: 08:00–09:30

Pris

Träffen är kostnadsfri, men anmälan bindande.

Plats

Online – Mer information kring hur du når sändningen skickas ut ett par dagar i förväg.

Oss träffar du

Extern talare

Extern talare

  • Pernilla Dahlman
    Pernilla Dahlman

Pernilla Dahlman är entreprenör och prisbelönt ledare från design-drivna organisationer, senast som VD för design- och techbyrån Daresay. Hon upptäckte tidigt kraften i service design-metodik och hur den kan appliceras i affärsutveckling, förändringsarbete, organisationsutveckling och ledarskap.

Idag utforskar Pernilla hur metodiken kan användas för att driva innovation på hållbarhetsområdet för att stötta näringsliv och organisation till samarbete och en snabbare omställning till hållbara affärsmodeller.

Från Cordial

Från Cordial

  • Emelie Peippo
    Emelie Peippo MANAGER | CORDIAL
  • Elin Oresten
    Elin Oresten MANAGER | CORDIAL
  • Elin Lundqvist
    Elin Lundqvist MANAGER | CORDIAL
Om PioS

Process Innovators of Sweden (PioS) –
Cordials kvinnliga nätverk för affärsutvecklare

PioS är ett kvinnligt nätverk för dig som arbetar med eller är intresserad av frågeställningar kopplat till processer och verksamhetsutveckling. PioS syftar till att dela erfarenheter och inspireras kring olika ämnen inom processområdet. Vi har ett starkt fokus på praktiska tips och verktyg, vi älskar helt enkelt HUR:et!

Nätverkandet sker i första hand på nätverksträffar och inspirerande frukostar i Cordials lokaler. Vi träffas ca 2 gånger per termin och har vid varje träff ett tema i fokus där vi bjuder in gästföreläsare och experter.

PioS startades 2016 och drivs idag av Emelie Peippo och Elin Oresten på Cordial. Nätverket består idag av drygt 80 kvinnor i flera branscher och vi välkomnar varmt nya medlemmar. Medlemskapet är gratis.

Kontakt
Kontakta oss

För frågor eller särskilda krav, tveka inte att kontakta oss.

Start typing and press Enter to search